Metabond GT Plus

Metabond GT Plus jest preparatem o doskonałych właściwościach , którego zadaniem jest zredukowanie tarcia i poprawa efektu smarowania.

Metabond GT Plus jest specjalnie zaprojektowany dla przekładni różnicowych i kół zębatych stosowanych w przemyśle. Dodaje się go do oleju o wymaganej jakości smarowania. Można go również stosować do regenerowania nowego i używanego sprzętu. Zapewnia znakomite efekty w krótkim czasie. Wchodząc w reakcję chemiczną z metalami , nowa generacja Metabond GT Plus zmniejsza ich zużycie gdy są pod ciśnieniem i obciążeniem . Rezultatem jest wyjątkowo twarda i gładka powierzchnia , która nie zostaje uszkodzona podczas tarcia , nawet w ekstremalnych warunkach. Zapewnia idealne warunki do pracy olejów przekładniowych.

Metabond GT Plus redukuje tarcie nawet o 60 % prze co minimalizuje zużycie sprzętu i przedłuża żywotność maszyn , a ich obsługa wymaga mniej energii ( oszczędność paliwa), przez to jej praca jest bardziej efektywna. Poprzez użycie Metabont GT Plus temperatura pracy oraz poziom hałasu są znacznie zmniejszone , a jego wysoka zawartość przeciwutleniaczy hamuje zużywanie się oleju. Metabond GT Plus zapewnia ochronę , nawet w przypadku częściowego braku oleju lub utraty ciśnienia oleju . Gwarantowana jest trzykrotnie dłuższa żywotność silnika gdy używany jest w nowym sprzęcie. Brak niekorzystnych zmian w przypadku właściwego użytkowania.

Zakres zastosowania : W samochodach nowych i używanych : w rozdzielniach , kołach zębatych , przekładniach oraz w przemyśle.

Sposób użycia : Metabond GT Plus wystarczy dodać do nowego oleju mineralnego lub syntetycznego . Metabond GT Plus najlepiej dodawać do oleju przy każdej wymianie oleju w tym samy stosunku. Proporcje mieszania 4 - 6%. Dodawać do zalecanego przez producenta oleju.

Okres trwałości : Nieograniczony okres przechowywania , jeśli produkt nie został otwarty. W przypadku otwarcia : 2 lata po otwarciu.

Pochodzenie: UE

Opakowanie : 250ml , 5 litrów

Ostrzeżenie : Nie wlewać do silników spalinowych! Nie stosować w automatycznych rozdzielniach! Nie należy używać w kołach zębatych typu SPEER!